serbest yatmak garip geliyor, oyun sanıyor, gecenin köründe kendini bir o tarafa bir bu tarafa atıyor. tam da uyku eğitiminin ortasında! hoş, kundaklı, ağzında emzikle güya eğittiğimi sanıyorum, biliyordum bir arıza çıkaracaklarını.
ilk gece kapıştık. onun mu işi zor benim mi? o mu daha çok yoruldu ben mi? o mu tırlatmaya ramak kaldı modunda ben mi? 9 dan 1 e kız zırt pırt kalktığında o mu pışpışlamalı ben mi? akşam koltukta sızmak, megafondan kız bağırdığında hımhımlanıp diğer tarafına dönmek onun hakkı mı benim mi?
işte tüm mesele bu!
bütün gün canımı çıkaracak gibi olan soru...
biri çıkıp "tabiki sen" dese, sırf deli ruhuma iyi gelir, döner yine gece, her yatağıma yattığım anda cırlayan kızımı, ilk defa uyanmış gibi pışpışlardım.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder